springamilen.blogg.se

Vi är ett äkta par i våra bästa år som lever ett gott liv men alldeles för länge har prioriterat bort fysisk träning. Här följer du vår resa från soffpotatisar till fräscha paret som springer en mil.

Trevligt löparsällskap!

Publicerad 2013-07-30 23:21:00 i Allmänt

Vecka 7 pass 1; 10 jogg+5spring+10 jogg. (Med liiite gång emellan). 
Såhär trevligt sällskap (spänstigt också) hade vi på löpturen idag:
Det är Stefans bror Henrik, Elisabet och Anton som är på besök. Jag hade ju trott att gäster var en godtagbar ursäkt att slippa springa men si dom hade också packat med träningskläder :) Tack hörrni! Vi satte väckarklockan på 7:30 och tog en morgontur. Det var härligt!
 
Men Anton avvek snart på egen runda då han tyckte det var onödigt att gå i början. Svisch så var han borta. Vältränad orienterare. Föräldrarna joggade och promenadsnackade vidare med oss trots sin spänst. Kul att ha sällskap!
 
Jag är kortast och det måste väl vara därför jag springer långsammast-eller?
 
Nästa gång ska jag berätta hur det har gått med de eventuella skadorna i underbenen-och vad mina syskon har lärt mig om löpteknik.
 
 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-07-31 20:18:12

Hade ni kul när ni sprang???:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela