springamilen.blogg.se

Vi är ett äkta par i våra bästa år som lever ett gott liv men alldeles för länge har prioriterat bort fysisk träning. Här följer du vår resa från soffpotatisar till fräscha paret som springer en mil.

Gåggning uppskjuten...

Publicerad 2013-04-11 21:33:29 i Allmänt

Så idag var det dags för pass 3 vecka 1 med den intressanta gåggningen på pogrammet. Men när jag Charlotta kom hem från jobbet vid 18 så låg Stefan till sängs och var alldeles slutkörd. Allergitabletter och tidig jobbmorgon i kombination hoppas vi orsakar detta tillstånd. Inte något virus, tack! Plus att han tyckte det skulle bli för sent att gå ut efter maten. Eftersom jag skulle laga maten. Och jag kom hem så sent.
 
Som tur är tillåter programmet flexibilitet såtillvida att det kan vara en eller två dagar mellan passen så om vi kör imorgon fredag istället så blir det ju lika bra!
 
Detta är en nytagen bild på Kerstins födelsedagsdekoration som suttit där sedan den 8 mars utan att luften visat minsta tecken på att gå ur. Eftersom jag inte gillar ballongpang så får den sitta där lite till. Eller så ber jag något barn att panga dem när vi är ute på nästa springtur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela